Otthoni munka Diszpécser felvétel Autókölcsönző céghez

Otthoni munka Diszpécser felvétel Autókölcsönző céghez

Szükséges képességek:

- jártasság kétirányú ügyfél kommunikációban
- ügyfélközpontú gondolkodás
- gyors, pontos munkavégzés
- számítógép felhasználószintű alkalmazásának ismerete
- kiváló problémamegoldó képesség
- önálló munkavégzésre való alkalmasság
- telefonos elérhetőség
- potenciál a továbbfejlődésre
- nagyon jó memória
- jó szervezési képesség
- jó emberismeret
- precíz munkavégzés

A munkakört betöltő személy feladata a telefonon beérkező ügyféligények részleteinek pontosítása, ügyfelek meghatározott szempontok szerinti csoportosítása, adatrögzítés.
A pontos ügyféligényeknek a legmegfelelőbb szolgáltatás kiválasztása és az ügyfél részére történő kiajánlása.

Olyan munkatársat keresünk, aki képes önállóan dolgozni, precíz, megbízható, a munkájára és az elvégzendő feladatára igényes. A cég ügyfeleit szereti, részükre ténylegesen szolgáltat. Képes felvenni az ügyfél nézőpontját, gyors, nagyon jó problémamegoldó képességgel rendelkezik.

Budapesten vagy Pest megyében él, telefonon hétköznap és esetenként hétvégén is elérhető. (előzetesen megbeszélt időpontokban)

A jelentkezéseket kizárólag írásban kérjük az alábbi szempontok részletes kifejtésével:

1.,
Fejtse ki a jelentkező részletesen, hogy gépkocsi bérbeadással foglalkozó cégünknél a napi munkavégzés során miben nyilvánulna meg, illetve milyen módon valósítaná meg a cégünket telefonon megkereső ügyfelek kapcsán

a., az ügyfélközpontú gondolkodást?
b., az ügyféllel történő kétirányú kommunikációt?
c., a jó problémamegoldó képességet?
d., a gyors, pontos munkavégzést?

2.,
Mit gondol a személyes ügyfélbánásmódról? Ez a napi munka során pontosan hogyan történik az ő esetében? (telefonos ügyfelek esetén)

3.,
Ügyfélkiszolgálásban eddig mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövetett? Hogyan cselekedett a hiba elkövetése után? Miképp értékeli utólag a történteket?

4.,
Mit figyelt meg az eddigi munkatapasztalata alapján?

a.,
A cégek, vállalatok milyen hibákat követnek el az ügyfeleik kiszolgálása közben?

b.,
A cégek, vállalatok miket csinálnak helyesen a profi ügyfélkezelés, ügyfélkiszolgálás érdekében?

5.,
Fogalmazza meg, hogy számára miben nyilvánul meg az elégedett ügyfél?

6.,
Fejtse ki részletesen, hogy mitől számít valaki precíz, megbízható, a munkájára és az elvégzendő feladatára igényes munkatársnak? És ez a napi munkavégzés során miben nyilvánul meg?

A válaszokat a d pont gabor kukac sixrent pont com e-mail címre kérjük.