Otthon végezhető munka, kötetlen munkaidőben

Otthon végezhető munka, kötetlen munkaidőben

Tapasztalt telemarketinges kollégát keresünk adminisztratív munkakörbe
részmunkaidőben

Munkakör:
- bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása
- kimenő hívások indítása, időpont egyeztetés híváslista alapján
- értékesítési folyamat előkészítése
- hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése, igények feldolgozása,
adatrögzítés
- banki ügyintézés

Jelentkezz hozzánk ha..:
-kiemelkedően jól kommunikálsz és nem félsz attól, ha megcsörren a telefon
-rugalmas vagy és szeretsz csapatban dolgozni
-türelemmel és magabiztossággal kezeled a kihívásokat
-precíz, terhelhető és munkádra igényes vagy

Előnyt jelenthet ha :
-telefonos vagy személyes ügyfélszolgálaton már szereztél tapasztalatot

Amit kínálunk:
-stabil, hosszútávú munkalehetőség egy sikeres csapatban
-fix és teljesítmény arányos bérezés
-infrastrukturális háttér (céges telefon, számítógép)
-támogató vezetés
Ha felkeltettük érdeklődésed, fényképes önéletrajzod fizetési igény megjelölésével a petnehazycrew@gmail.com email címre várjuk.